Toplantı salonları bilgileri menü üzerinden sisteme girilebilmektedir.
Personel toplantı salonu için talep oluşturacaktır, oluşturulan talepte toplantının amacı ve katılımcı sayısı bilgisi sisteme girilebilmektedir
Sistem yöneticisi tarafından belirlenen kullanıcı, oluşturulan talepleri görüntüleyebilir
Toplantı salonları sorumlusu günlük toplantı salonlarının kullanımını kolay bir şekilde görüntüleyebilmelidir. Bu görüntüleme takvim üzerinde ayrıntılı olarak takip edilebilir.
Toplantı salonları sorumlusu oluşan talepleri onaylayabilir
Toplantı salonları sorumlusu oluşan talepleri reddedebilmelidir ve ret nedenini yazabilir
Talep oluşturan personel, talebinin durumunu görüntüleyebilmektedir
Katılımcı bilgileri aynı zamanda ziyaretçi programı ile entegre çalışmaktadır
Katılımcı bilgileri ziyaretçi programında görüntülenmektedir